پروژه های بزرگ

راه حل های امنیتی هوشمند

امروزه نقش بی بدیل سیستم های حفاظت الکترونیک در پیشگیری و کشف نحوه ارتکاب جرم و حراست از اموال و منابع انکار ناپذیر است. تنوع تهدیدها، هزینه بالای نیروی انسانی، خطاهای عمدی یا سهوی پرسنل از یکسو و پیشرفت های تکنولوژی در قابلیت ها و پایداری سیستم های حفاظت الکترونیک از سوی دیگر، دلائل لازم و کافی برای رویکرد ادرات، سازمان ها، صنایع، مجتمع های اقتصادی و … به نصب و بهره برداری گسترده  از این سیستم ها را فراهم نموده است.

پروژه های بزرگ

در این راستا تشابه و تفاوت انواع تهدیدها در اماکن مختلف که طبعا از شباهت ماموریت و تفاوت های فیزیکی مجموعه های مختلف ناشی می شود، دقت به فاز مطالعات و شناخت دقیق تهدیدها و طراحی هوشمندانه و آگاهانه سیستم ها برای هر پروژه با توجه مختصات مربوطه، گام اول و کلید موفقیت برای بهره برداری بهینه از سیستم های حفاظت الکترونیک است.

البته انتخاب دقیق تجهیزات، نصب استاندارد، آموزش پرسنل بهره بردار و تعمیر و نگهداری پیشگیرانه نیز نقش بسیار مهم در تحقق اهداف استقرار سیستم (ها) دارد.

سیستم های دوربین مداربسته، اعلام و اطفا حریق، کنترل تردد، اعلام نفوذ ( دزدگیر )، حفاظت پیرامونی، پیجینگ، اطلاع رسانی چند رسانه ای، درب ها و راه بندهای اتوماتیک و البته دستورالعمل ها هرکدام بخشی از تهدیدها و مشکلات را پوشش می دهند و تجمیع این سیستم ها با یکدیگر می تواند نتایج و منافع بسیار درخشانی را در قالب یک سیستم یکپارچه به بار آورد.

شرکت پاوان الکترونیک با پشتوانه سالها تجربه علمی و عملی راه حل های جداگانه ایی را برای هر کاربرد طراحی نموده و آمادگی دارد تا با بالاترین استانداردها راه حل های مذکور را برای پروژه سفارشی سازی نموده و شما را از ابتدای پروژه تا انتها همراهی نماید.

پروژه های بزرگ

شرح خدمات EPC پاوان:

  • تحلیل نیازها، تهدیدها و مشکلات و مشاوره در جهت انتخاب روش و سیستم یا سیستم های مناسب برای رفع آنها
  • تبیین راه حل و خطوط کلی طرح
  • طراحی اولیه، تهیه لیست تجهیزات و برآورد حدود مبلغ پروژه
  • تامین تجهیزات
  • اجرای عملیات بستر سازی، کابل کشی و نصب تجهیزات
  • راه اندازی و آموزش پرسنل
  • تکمیل نقشه های چون ساخت، مستندسازی و تحویل موقت
  • ارائه خدمات نگهداری و گارانتی
  • تحویل دائم و عقد قرارداد نگهداری
  • راه حل های هوشمند امنیتی پاوان مبتنی بر سال ها تجربه، آشنایی دقیق با توانایی برندهای صاحب تکنولوژی و ارتباط با مراکز تحقیق و توسعه برخی برندهای جهانی بوده و این راه حل ها برای انواع پروژه ها و مشکلات حفاظتی امنیتی دارای راهبرد خاص است که موفقیت آنها بارها بطور عملی آزمایش شده است.
راه حل های پاوان برای انواع پروژه
پروژه های بزرگ
شبکه های تولید و توزیع
پروژه های بزرگ
مدرسه، دانشگاه
پروژه های بزرگ
بیمارستان
پروژه های بزرگ
سد و نیروگاه
پروژه های بزرگ
تأسیسات دریایی
پروژه های بزرگ
نظارت شهری و روستایی
پروژه های بزرگ
فرودگاه و مراکز نظامی
پروژه های بزرگ
هتل و مراکز گردشگری
    fa_IRPersian
    en_USEnglish fa_IRPersian
    سوالی دارید؟ بفرمایید